bohemian analytics
faq
STATSports Apex: Služby
1. Proč máte balíčky služeb a nekomunikujete s každým individuálně?
Pro udržení, respektive zlepšování kvality našich služeb a podpory bylo zcela nezbytné celý proces urychlit. Proto jsme vytvořili tento web, kde si každý může vybrat přesně to, co mu vyhovuje. Zároveň se tak zrychluje celý proces komunikace, přičemž již není potřeba se na vše ptát a odpovídat zvlášť, ale nyní lze vše přehledně zadat do objednávky, kterou co nejdříve vyřídíme a stihneme tak odbavit daleko více zákazníků v lepší kvalitě. Zároveň chceme růst a především zvětšovat naší #JoinWearGPS komunitu, což by bez určité automatizace nebylo možné.
2. Mohu během doby půjčení vestu bezplatně vrátit?
Vestu si při zapůjčení zaplatíš na minimálně měsíc dopředu. Pokud se během této doby rozhodneš vestu vrátit, nic ti v tom nebrání a k balíčku služeb, který sis zaplatil již není potřeba nic doplácet. Stačí pouze celý set zabalit (nejlépe do stejné krabice, protože chceme šetřit přírodu), nalepit na něj štítek přiložený v e-mailové zprávě a odnést ho na nejbližší pobočku Zásilkovny. Také budeme rádi za tvojí zpětnou vazbu.
3. Proč o mě potřebujete vědět tolik informací?
Informace, které od tebe potřebujeme vědět, jsou nezbytné k tomu, abychom ti mohli tebou objednané služby nebo produkty dodat. Nechceme nic neobvyklého a díky vyplnění formuláře celý proces urychlíš sobě, i všem ostatním.